onsdag 10 mars 2010

... och börjat fippla med tangenterna istället ;)

(Råkade halka och publicerade endast min rubrik!) Ja, här kommer inlägget istället:
Har som sagt slutat svära, helt enkelt eftersom jag lagt min intarsiastickning på hyllan ett tag. Men jag ser den varje dag och endera dagen får jag nog och hugger in på den igen.

Var i den stora staden i helgen och strosade omkring. Hade ingen lust att handla kläder alls, för allt såg exakt ut som min mammas 80-talsgarderob: marinblå raka kavajer med upprullade ärmar i alla affärer. Det är nog så man inser att man inte är så hipp längre, (fast det har jag nog aldrig varit iof)... Men garn vill jag alltid handla så det gjorde jag. Ett lyxgarn i vårfärger, som jag ska visa en bild på snart hoppas jag. Kanske V får hjälpa mig att fota, så det blir gjort! En halsduk kanske det blir, det får man väl aldrig för många av?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar