tisdag 23 mars 2010

Clapotis


Nu har jag en bild av min Clapotis i miniformat. Jag gillar mönstret och kommer säkert att göra en hel någon gång.


I går kväll satte jag i gång med min spetssjal och det går riktigt bra så här efter si sådär tio varv. Uppläggningen förstod jag inte riktigt så jag uppfann förmodligen något nytt, men det ser ok ut ialla fall.


Och nej, mina intarsiavantar har jag inte kommit någon vart med. T rev i min garnkorg i går och jag nästan hoppades att vantarna skulle ryka iväg med alla nystan som for så att jag slapp dem...

2 kommentarer:

  1. Så roligt att läsa vad du stickar och så illa var väl inte färgerna, även om jag helt förstår den där känslan när ett nystan inte är vad det lovar...

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hittat hit! Nej, den blev ganska bra i färgerna ändå. Och mjuk och skön att använda.

    SvaraRadera