söndag 18 april 2010

Redan söndag

Efter en vecka på jobbet är jag redan inne i jobblunken igen; det där som gör att veckan bara består av måndagar och fredagar, alla andra dagar bara liksom svischar förbi. Det har varit roligt att träffa alla elever igen, men det känns lite tomt och konstigt att åka ifrån sina egna barn på morgonen.




Så värst mycket stickning har det inte blivit, men jag har ett intressant projekt på gång som jag stickat lite på i alla fall. T ska få en mössa och jordgubbsmössor i all ära, men det här blir nog en krusbärsmössa har jag insett. Mest kanske på grund av färgvalet. Antingen blir den lite rolig eller så blir den helt förskräcklig. Det återstår att se, hur det än blir lovar jag att visa en bild den är klar. Men eftersom det är roligare med en bild kommer denna, på en figur som flyttade in före påsk och som är så söt att den fått vara kvar framme (men den sorterar nog inte under kategorin påskpynt ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar